رهپویان مهاجر

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین روش‌های مهاجرت به استرالیا اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا است. همانطور که از نام این ویزا مشخص است، ویزای سرمایه گذاری استرالیا برای تجار و افرادی صادر می‌شود که قصد سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا را داشته باشند. دانستن روش‌های سرمایه گذاری و میزان سرمایه گذاری در استرالیا از حائز اهمیت‌ترین اطلاعات مورد نیاز برای اخذ این نوع ویزا است.

اگز شما قصد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری را دارید به شما توصیه می‌کینم که حتما با یک وکیل مهاجرتی با تجربه مشورت نمایید. استرالیا علاوره بر بازار کار پر رونق دارای یکی از اقتصادهای قدرتمند دنیاست. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری بهترین گذینه برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار است. ارتباط اقتصادی بسیار خوب استرالیا با اروپا و آمریکا باعث شده تا در سال‌های اخیر به یکی از 5 قدرت اقتصادی جهان تبدیل شود.


مزایای سرمایه گذاری در استرالیا

اقتصاد رو به رشد و پایدار

به گزارش مرکز آمار استرالیا، این کشور از سال 1990 تاکنون بصورت متداوم درحال رشد اقتصادی بوده است. شرایط اقتصادی مطلوب استرالیا، این کشور را به محیطی امن و استثنایی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

نیروی کار ماهر و متخصص

استرالیا از نظر نیروی کار متخصص تحصیل کرده و دارای مهارت در رتبه های برتر دنیا قرار دارد.

•ریزساخت های خوب
و…

انواع ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا

روش‌های متفاوتی برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری وجود دارد، ویزای سرمایه گذاری استرالیا با توجه به نوع اقامت دائم یا موقت، از یکدیگر متمایز می‌شوند. در لیست زیر تمامی ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا را نام برده‌ایم و در ادامه همه‌ی آن‌ها را به همراه جزئیات برای شما شرح خوهیم داد.

  1. ویزای سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 188
  2. ویزای سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 132
  3. ویزای سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 888
  4. ویزای سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 890
  5. ویزای سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 892

  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • دکتر غلامرضا سلطانفر